Introductie

De meeste organisaties gaan vaak voorbij aan de waarde van hun bestaande klanten. Vaak wordt de aandacht gelegd op het binnenhalen van nieuwe klanten. Juist het behouden en uitdiepen van de reeds bestaande klanten kost vele malen minder inspanning en dus geld.

Mijn naam is Olga Jonk en ik heb jaren gewerkt voor grote bedrijven zoals Manpower, Ordina en de laatste 7 jaar voor Aristo Accommodaties. De belangrijkste activiteit die ik daar had was het beheren van de bestaande relaties. Dat wil zeggen: alert zijn op de behoeften van de klant, probleemoplossend denken en handelen en de klant het gevoel geven dat hij belangrijk is. Dit alles resulteerde vaak in het organiseren van interessante (educatieve) evenementen voor deze klanten om vooral de band met het bedrijf te verdiepen.

Met mijn werkervaring, gevoel voor service en dienstverlenende achtergrond, ben ik de uitdaging aangegaan mijn eigen bedrijf per 1 januari 2010 te beginnen n.l. Jonk Relatiebeheer. Op een persoonlijke wijze werk ik voor uw organisatie om met uw bestaande klanten het contact te verdiepen en te verstevigen zodat er een brug geslagen wordt tussen św klanten en św organisatie. Een servicegerichte aanpak, met als resultaat meer omzet.





Olga Jonk